Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

onsdag

Enbart Gangstar...

God kväll :)
NU har det shoppats, rejält! Har handlat julklappar till småkidsen från mormor&morfar och från mig. Det var premiär för mig på en Gangstar-visning, måste säga att jag är rätt imponerad. Det var tuffa kläder, lätt att syskonmatcha om man vill det och till BRA priser.
Dessutom var det kampanj nu, köp 3 betala för 2! Det kallar jag prisvärt! Återstår att se hur kvaliteten är...
Först ut kommer det jag köpte till Luca:

Elliot: Fodrad jeansjacka som jag tänker att han skall ha till "fint".
Lova: Så cool "satinjacka", påminner starkt om Odd Mollys Shanghai versity (om den nu heter/stavas så vet jag inte riktigt)
Lea: Svarta jeans med skinnimitation på knäna. Tänkte han skulle ha dem till jackan ovan för att "tuffa" till det lite :)
Sedan var det till Leon:
Meja: Hoodtröja med stjärnor i skinnimitation på armbågarna

Eddie: Grå t-shirt med multiprint

Asta: Stuprörsjeans, bara såå coola!

Sist var det till Li:

Cecilia: Lila "farfarströja" med puffärm


My: Randig cardigan i grått, orange och mörklila



Amanda: Mörklila byxor

Signe: Mörklila plisserad kjol


Sally: Svart tyllkjol



Tuva: Jeansklänning (fin till jul tänkte jag)
Nu hoppas vi på att allt finns på lager. Jag hoppas att jag får ett meddelande om något skulle vara slut.
Har ni någon erfarenhet av Gangstar?












7 kommentarer:

  1. Va mycket fint, har ej hört om de förut så vet tyvärr inget. Blir nyfiken nu att goggla fram deras hemsida för det finns väl?

    Kram

    SvaraRadera
  2. Absolut, det finns en hemsida!http://www.gangstar.se/kollektion/

    SvaraRadera
  3. Jag älksr ganstar haft eget party min granne sålde de är sååå coola och snygga kläder gillar ju svart så det passar oss perfekt...kvaliten är okej iaf det jag köpte!!! nu blir man ju sugen på ett party vilka fina , men tyvärr infört köpstopp fram till maj haha..endast julklappar men det gäller kläder och till mig och kidsen kommer bli jobbig men ett måste!!!! ha en bra dag och skitfin outfit som alltid!!

    kramar i massror

    SvaraRadera
  4. Jag har haft lite kläder fårn gangstar tyvärr e jag väldigt missnöjd, håller inte många tvättar, jag som e så noga när jag tvättar. Sen har de e ganska dålig kundservice om man vill reklamera
    Hoppas du har bättre tur.
    En annan sak; jag tänkte på dig igår när jag gick förbi en affär här i sthlm , Jackie tror jag det var. Det hade jätte mkt OM med 30%rabatt

    SvaraRadera
  5. Hittade hit via FL, har lagt in bild på Mollysarna i min blog. Välkommen in! Alla dina plagg fanns! Jag skickar nytt kvitto på mailen till dig!
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  6. Tack för att du kom, kul att du hittade så mycket fint till barnen. Nils har också Lova, den e så fin! Jag köpte också Meja till honom (och Hannah, de mörkgråbyxorna).
    Såg att det var någon som haft oturen att kläderna inte klarat tvätten så bra, måste säga att vi aldrig haft detta problemet och då har vi ändå plagg som Nils haft i över 1 år (och använt mycket) de börjar dock se lite slitna ut nu (men då har han som sagt använt dem i drygt 1 år) Kundsevicen har jag aldrig behövt ha kontakt med så jag vet inte hur de är tyvärr, eller tur för mig. Hoppas du blir nöjd i alla fall Helena. Vi ses!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Oj, vad mycket fint du har köpt, jag har själv haft mycket Gangstar till mina barn och ttyckt det varit jättebra kvalité, har reklamerat ett par byxor som släppt i en söm, fick nya direkt. Jättebra och snabb service.

    Hoppas du har samma tur som jag.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails