Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

torsdag

Bästa dagen på året!

Skolavslutning-den bästa dagen på året! Känslan hänger i från när jag var liten.
Få klä sig fin, alla glada människor runt omkring. Ett helt sommarlov framför sig!
Älskar verkligen den här dagen!

Jag har långt kvar till semester så det är inte det jag är ute efter utan faktumet att nu kan vi dra ner på tempot och bara njuta. Att jobba på fritids på sommaren är bara mysigt! Hinna umgås med barnen, inte stressa fram mellan lektioner, rastvärdskap och schemalagda aktiviteter.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Har haft fullt upp på morgonen. Gjort mig och Tilde i ordning, strukit klänning, klätt Luca (tvillingarna sover fortfarande). William och Tilde är spända, kom upp redan fem!

Idag följer min mamma, pappa och Berith med barnen på avslutningen. Jag kan inte följa med dem  i år för det är tre stycken i vårt arbetslag som har förtur att gå på sina barns avslutningar, bland annat
P-O som skall fira Lovisa som slutar nian. Micke har musikansvar på sin skola så han har ju häcken full en sådan här dag! Tur att mina föräldrar ställer upp! Sedan skall William och Tilde sova hos morfar så slipper de vara på fritids idag. Imorgon kommer pappa vid ett med dem och skall då passa de små så att jag i alla fall kan jobba halvdag (studiedag på skolan och förskolan är stängd).
Det blir en hel del att organisera!

Ikväll skall jag hämta en kolloväska hos Camilla som Micke skall hjälpa henne att ta till upphämtningsplatsen, på lördag smäller det med kollo för våra äldsta barn! P-O skall hjälpa sitt ex med det trådlösa nätverket där...

Dagens outfit:
Livingloving dress i lite blue (storlek 0)
Tubtopp från H&M
Träskor från Swedish Hasbeens
Halsband och örhängen från Eefva Attling
Armband från namnsmycken.com

William och Tilde :)

Tilde i klänning och linne från Gina Tricot, träskor från Calou (Nina)
William i shorts och pikétröja från Kapp Ahl, skor från Puma

Ha en bra dag!!!!

4 kommentarer:

  1. tror våra söner har lika smak. Linus har liknade shorts och en svart pikétröja som han ska ha på sin examen ikväll. :-)
    ha en bra examensdag.
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Vad fin du är idag! Träskorna matchar klänningen perfekt. Ha en underbar dag!

    SvaraRadera
  3. Å så fin du var i din klänning och "silverskor"- Och dina barn är ljuvligt söta! Hoppas ni har bättre väder än vi så ingen slipper frysa. Här är det avslutning imorgon.

    Man ser verkligen att båda barnen är lika dig, särskilt Tilde. :-)

    SvaraRadera
  4. Tack så mycket för komplimanger, det värmer!!!*kram*

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails