Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

fredag

Längtan och rea-önskemål!

Åh, dessa underbara raringar skulle jag såå gärna vilja hitta på brakrea, alltså minst  50 %. Troligt! Klänningarna har förföljt mig nu ett tag, men att betala fullpris för dem har känts orimligt. För att inte tala om Kettle coat som går loss på över fyra papp. P-O sade när han såg mig på bild i den "den måste du bara prioritera om du hittar den på bra rea!", Joo...koftor kan man väl aldrig få för gott om, eller? Dolce skirt i rouge skulle mer än gärna få flytta in....men jag tror att den är slut i min storlek på nätet så det är om jag snubblar på den i någon fysisk butik...Idag insåg jag hur snyggt det skulle vara med en grå Lovely knit till klänningen i aprikos och grått som jag har på mig just idag! *Hmmmm* . Grandmas coat ångrar jag bittert att jag inte köpte i lite powder OCKSÅ. Älskar den koftan i de två färgerna jag har! Sent skall hon vakna!

Har jobbat en kortis idag, fick en del gjort och sedan rycktes mattan undan för mig *ledsen*. Åh vad jag önskar att jag bara kunde skaka av mig kritik. Kritik som dessutom är HELT obefogad. Det bara skär och sliter. Trist början på helgen!

Kom hem och vi hjälptes åt att plocka lite. Samlade ihop Williams och Tildes grejer. Skjutsade dem hem till pappsen. Följde med dem in, hjälpte till att packa upp och packa ner nytt. Mina älskade ungar, de har det bra hos sin pappa och det gör mig så glad! Det värker dock i mammahjärtat att lämna ifrån sig dem, men det är deras och deras pappas rätt att få vara tillsammans! Det är bara att lägga det onda åt sidan, pussa lite extra och acceptera läget!

Kände mig som världens mest ensamma och ledsna männniska när jag åkte därifrån. Längtar redan till besöksdagen på kollo nästa lördag!

Kom hem och vi beslöt oss för att slänga in fredagspizzan!
Jag dricker ett glas vitt, småttingarna ser på film nu. P-O är med Lovisa för att köpa en IPOD...

Jag sitter här, längtar efter mina stora barn och drömmer mig bort till reornas värld!
Nu skall jag pussa på mina småfisar!

Helénakramar

1 kommentar:

  1. Trist med kritik! Jag tar också åt mig och blir ledsen så jag förstår dig.. Men det är lättare att råda någon annan att skaka av dig det. Ofta menar inte folk så illa som man tar det (nu vet jag ju inte vad det gällde men..)

    Att hitta dolcen i rouge tror jag blir svårt men övriga ska kanske gå. Deepfling har ju bra pris på kettlen (har dock inte koll på stl.)

    Kram till dig!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails