Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

söndag

Den osminkade sanningen :)

Hej igen...

Det kanske var dags att hoppa ur bikinin nu...men sminket struntar jag i. Lite mascara brukar få duga under sommaren! 
Rufsfrisyr som heter duga...skulle kunna gå under benämningen Kn***rufs, men det vore icke sant idag!

Skulle vilja hitta på något i kväll, får se om jag åtminstone kan få med maken på en promenix eller något. 
Luca kom precis "Har du på dig kläderna?" "Mmmmm" "SNYGG". 
Han e´ ju för go´!

Eftermiddagens outfit består av linnet med krångligaste namnet....
Alloverprinted cottonpoly tank (storlek 0)
Kjol från Esprit






*kramar*

7 kommentarer:

  1. Du är ju lika vacker om inte vackrare osminkad!!! Lyckos dig ;o)

    SvaraRadera
  2. Jag tycker att det är rätt så skönt att "slippa" sminka sig på sommaren, det funkar ju när man har fått lite färg i ansiktet :-) max lite mascara och lite läppglans brukar det bli! Du ser jättefin ut!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Jeg synes næsten du er smukkere uden sminke ;)
    Du er en af de heldige piger der er pæne altid uanset hvad (håber du forstår dansk) ;)
    Jeg er vild med alloverprintet top, men kan ikke finde den nogen steder at købe den. Har du set den på webshops?
    Kram

    SvaraRadera
  4. Måste bara hålla med du ser alltid naturligt fin ut.Kom på vart jag fick "tag" på din sida, det var genom Smultrongården.Det var mig du träffade där i lördags o jag inte kom på var jag hittade till din blogg. Kram / Annelie

    SvaraRadera
  5. Ups - fandt den hos Lisen :)

    SvaraRadera
  6. Du är mycket vackrare utan smink! Jag skulle aldrig sminka mig om jag var du :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails