Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

söndag

Bikini!

GOD MORGON :)

Idag presenterar jag ingen dagens outfit! Jag skall nämligen ut i trädgården och njuta av sol! Jag är för tillfället klädd i en bh utan axelband och bikiknitrosor med engelska flaggan! Jag har en bikiniöverdel till som är rar, men tyvärr är den lite liten. Det känns som att jag visar lite för mycket av mina obefintliga bröst (hur går det ihop sig?)

Tack alla ni som kommenterade igår! Det är verkligen roligt att få höra om Er som läsare!!!!
Kvart i elva igår kväll hade inget barn somnat än....Jag hann ju å andra sida få rätsida på tvättberget. Nu är allting på rätta platser och Williams Spanienväska är färdigpackad! Bara ett par flip-flop som skall i! 

Jag slutar 15:30 på fredag, hämtar upp William och Tilde hos pappsen. Hem och svida om för William och packa det allra sista! Hämta Torunn klockan 17:00 och sedan vidare till Västerås flygplats. 19:40 lyfter planet med min guldklimp *hjälp*

 

I morse gick Luca och jag upp strax före åtta. Gav honom frukost och bäddade. Kollade av datorn lite grann och gjorde sedan frukost till tvillingarna. Tränade (motigt!) och duschade sedan med Li. Tog rätt på mer tvätt och skalade potatis till lunch. Det får bli lite rester, sill, potatissallad, köttbullar...Idag kommer Thomas för att hjälpa oss med badrummet *spännande*

Ha en underbar dag i solen!
Helénakramar






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails