Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

söndag

Sveriges nationaldag!

God morgon Sverige :)
Det är ingen vanlig dag idag, eller hur! Vi har dock ingen flaggstång så här flaggas det inte...inte heller blir det någon dagens outfit för jag ligger i trädgården i bikini (och såå roligt skall vi inte ha det!)
Kvällen igår var riktigt lyckad, gästerna sade i alla fall att de tyckte om maten *glad*. Vi satt ute rätt länge innan myggorna blev för besvärliga.

Fick sovmorgon i morse och det var välbehövligt eftersom alla barnen var vakna till elva igårkväll (pust). Tio över åtta väckte Luca mig, vi låg kvar en stund i sängen och gick sedan upp. Jag började med att baka kladdkaka för idag kommer Camilla med sin pojkliga, fika måste vi ju :).

Tog rätt på tvätt, bäddade och gjorde mig i ordning (med andra ord, rakning då dagen skall spenderas i bikini!). Tilde kom upp och hon gjorde mysigt i trädgården så tt vi kunde äta frukost ute. Nu har vi ätit allihop (förutom P-O som sover). Tilde skall precis iväg till en kompis och bada.

Just nu känns livet rätt så enkelt *trevligt*
Li i linne fån Molo, kjol från me&i
William skymtar i bakgrunden, han i tröja från me&i +.


Ha en bra dag!
Helénakramar

1 kommentar:

  1. Ska också lägga mig i solen med bikini så ingen outfitbild från mig heller idag för som sagt SÅÅÅ roligt ska vi inte ha det!!;-) Hoppas ni får en mysig nationaldag!!
    Kram Ina

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails