Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

måndag

Sol idag!

God morgon :)

Idag har jag sovmorgon! Börjar 10:30 för jag stänger idag. Skönt att slippa ställa klockan! Och en skön dag att jobba, skall bli fint väder och då kan vi vara ute mycket med barnen! Tänkte snart ta och smyga ut i trädården, sola lite innan jag går iväg!

Kvällen igår var rätt lugn och skön, jag låg i sängen och tittade på tv *ovanligt*. Det var halvsegt på internet så jag stängde av datorn. Såg Top Model-finalen, rara tjejer!
Sedan Miami Medical (heter den så?)
Leon och jag började se på "This is It". Ungen älskar ju Michael Jackson. Tyvärr somnade jag, hade varit roligt att se slutet.
P-O och jag hann smyga till oss lite närhet också, det behövde vi verkligen!

Morgonen har gått i ett stilla mak, hjälpte barnen med frukost och påklädning. Jag har tränat och duschat. Gjort mig i ordning, bäddat och tagit rätt på tvätt!

Dagens solvänliga outfit:
Tubtopp från H&M
Blues skirt (storlek 0)
Träskor från Calou

Luca i linne från Molo och shorts från PO.P


Leon i linne från me&i och shorts från PO.P
Li i linne från Molo och kjol från me&i

Ha en bra dag!!!!
Helénakramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails