Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

onsdag

Jobbar på....




God morgon :)

Då var det dags igen! En ny dag väntar på Lundbyskolan. 

Imorgon har jag tagit kompledigt, då skall jag nämligen ut till Smultrongården, roligt!
Idag stänger jag, det betyder att jag börjar 10:00 och slutar 17:30.Vi har inga planer i kväll och vad P-O skall hitta på idag vet jag inte heller. Det skall visst bli finare väder i eftermiddag, just nu är det lite disigt och det har regnat på morgonen. 

Var det någon mer än jag som såg på Allsång på Skansen igår? Jag tycker att Anna Bergendahl var ljuv som en liten prinsessa med den vackra klänningen och lockarna i håret. Li satt som paralyserad och tittade. Hon tyckte nog att det var lite knepigt att det inte såg ut som på Melodisfestivalen. Hur gulligt är det inte sedan när de små liven försöker säga "This is my life" på svengelska. Luca tittade nämligen han med, men Leon hade somnat! Sedan såg jag Carola. Den kvinnan blir verkligen vackrare för varje år som går! Tycker att hon var så fin i sin första håruppsättning! Ibland skulle jag vilja gå iväg och få mitt hår iordninggjort, det skulle vara roligt att se!

Morgonen har varit ganska lugn och skön. Jag har suttit lite vid datorn, betalat en räkning, kollat av mailen (TACK för alla värmande kommentarer om klänningen igår!). Tränade och duschade. Har tagit rätt på tvätt och gett barnen frukost.

Dagens outfit:
Appeteaser dress i apricot (storlek 0)
Underkjol från Indiska
Träskor från Swedish Hasbeens








Vackra Carola!
(Bild lånad från Youtube)

Ha en bra dag!!!!
Helénakramar

2 kommentarer:

  1. Självklart blev det Allsång. Det är då sommaren börjar på riktigt hi hi. Carola var supersnygg, som alltid. Hon kan det där med kläder och utstrålning. Lite larvig när hon pratar men jösses vilken röst.
    Jag tänkte också på att Anna Bergendahl var så fin i den klänning hon hade på sig. Hon skulle haft det på sig i Schlagerfestivalen i stället plus de skorna.
    Jag tog kort på min 4-åring när han har tagit fram sin lilla gitarr och mikrofon och ställer sig framför tv:n och sjunger på sitt lilla vis till Anna och The Ark. Jag var bara tvungen att lägga ut det på FB.
    Nu har jag rast på jobbet men ska snart byta av så nästa får gå o vila öronen ett tag. Kram o ha det gott...Cilla.

    SvaraRadera
  2. Kul med allsång på skansen. =)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails