Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

onsdag

Sommarpratare!

God kväll :)

Just nu har jag sällskap av självaste Per Holknekt. Inte fysiskt dock (tyvärr, honom skulle jag gärna vilja träffa i egen hög person) utan i egenskap av sommarpratare. Fick tips från Eva-Lena idag om att han skulle prata! Jag jobbade ju och hade inte en tanke på det då, sedan har jag fått tips både från en förälder och en vän på Facebook. Googlade och kunde hitta programmet. Nu lyssnar jag medan jag skriver *spännande*.


Dagen har varit väldigt annorlunda, det visade sig vara en vattenläcka vid Vivallaskolan och vi fick ett första besked om att vi inte skulle kunna få lunchen levererad. Vi beslöt oss för att hämta mat från Max. Gissa om det blev jubel när pedagogerna kom med maten! Sedan kom lunchen *hmmmm*. Lunchen fick bli mellis. Vi fick sedan sällskap av Vivallaskolans fritids, de kunde inte nyttja sina lokaler. Rörigt värre, ungar och vuxna överallt. Men vi löste det också!

P-O kom med barnen och gjorde oss sällskap på eftermiddagen, barnen lekte och blev roade av fritidsbarnen. Jag tog rätt på ett ton disk, typ!

Slutade 17:30 och vi åkte hem. Orkade inte laga mat utan slängde in pizza i ugnen. Tog rätt på post och plockade lite. Vi käkade och sedan fikade vi. Tränade för att få ny energi (och det fungerade). Tog rätt på tvätt och disk.

I kväll skall vi se på nya Wallander som kom i brevlådan idag, jag älskar svenska kriminalkommisarier!



Ha en trevlig kväll!!!!
Helénakramar

2 kommentarer:

  1. Ni äter ofta pizza o hamburgare.

    SvaraRadera
  2. Det stämmer bra det! En gång i veckan för vardera rätt.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails