Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

lördag

Romantik!!!!


God kväll :)

Antar att du kanske är bänkad vid tv:n?
Jag hade inte sett ett enda "före-bröllopet-program". Men vad jag förstår så var konserten igår "något i hästväg". Kikade litegrann på svtplay idag.

Slog på tv:n när jag kom hem från kollobesöket och fastnade på en gång faktiskt. Vackra människor i fantastiska skapelser. Jag blev gråtmild på en gång. Fick P-O att se också och vi satt faktiskt som klistrade. Tycker att akten var lagom lång och Björn Skifs med Agnes var ju bara hur bra och otippat som helst *wow*.

Jag grät förstås som bara den. Grät ta mig 17 varje gång de tittade så där kärleksfullt på varann.
Vem vill inte ha det så? Vem vill inte vara satt på en piedestal?
Det är ju så romantiskt att man kan dö!


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Det var urmysigt att träffa William och Tilde och de verkar ha det såå bra!
Vi fikade, tittade på deras rum, gick igenom packning och jag tog med mig massor av tvätt hem. Vi satt och pratade, Tilde och Luca spelade piano. Det hela avslutades med bildspel och kollolåt!

Åkte tillbaka hemåt, stannade vid sjukhuset för Camilla skulle hämta en sak. Stannade till vid Willy´s och köpte lördaggodis, kuvert och godis till William och Tilde att skicka!
Lämnade av Camilla och tankade på vägen hem, köpte med frimärken också!

När Luca och jag kom hem var vi vrålhungriga! Luca fick en hamburgare som vi hade i frysen, jag gjorde en sallad till mig. Satte på en tvätt och käkade sedan. Efter det har jag mest sett på tv...skrivit brev till barnen, tvättat och diskat. En rätt lugn och skön eftermiddag!

Vi t nyss middag, fredagspizzan på en lördag och vitt vin.
Nu skall vi väl fortsätta se lite tv skulle jag tro...

Du då, ser du på bröllopsfestligheterna eller gör det dig detsamma?

Helénakramar



Man kan ju inte bli annat än påmind....


1 kommentar:

  1. Självklart tittar jag på bröllopet. Hon är så vacker våran kronprinsessa. Madeleine är ju också sååå fin.
    Just nu har sambon zappat över till fotbollen då jag sitter vid datorn.
    Var i dina hemtrakter mellan Vivalla o Lundby o såg på fotboll idag på eftermiddagen. Syrrans grabb från Värmdö var där och lirade i Örebrocupen. Imorgon blir det match på Rosta gärde.
    Ha en myspys kväll...Kram Cilla.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails