Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

söndag

Förvandling!


För alla värmande och uppmuntande ord. Tack för att Du bryr dig om och tack för att du orkar lyssna!

Jag mår mycket bättre nu! Dels fick jag ett sms från Jossan som frågade om jag ville gå en promenad. Det var precis vad jag behövde! Tog med småttingarna i vagnen och de satt där som små änglar. Vi fick frisk luft, jag fick motion (det är tungt att skjuta på 45 kilo i en timme!) och framförallt så fick jag prata av mig en stund!
Tack Jossan!!!!

Barnen ville cykla lite på framsidan och gjorde så, sedan kom två av grannflickorna och tog med sig barnen till lekparken. Jag gick in och började grädda våfflor, dukat hade jag gjort innan!
Det räckte inte till mig men jag gjorde en smarrig sallad istället!

Efter maten ville Li se på Youtube. Kolla in här hur hon byggt en egen microfon, tittar på skärmen på Anna Bergendahl, sjunger med i sången, ackompanjerad av Luca på gitarr.
Vilken vettig människa glädjs inte år detta?
Arga mamman blir glada mamman!


Ha det gott!!!
Helénakramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails