Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

torsdag

Fin dag!

God kväll :)

Vilken dag!
Underbart väder, strålande sol, duktiga barn, tårögd fröken (moi!), gott fika, Brasse-stol i present från eleverna. Som vanligt blev det ingen smörgåstårta för mig :(...
Jag är rätt van nu, men för mig är det MYCKET konstigt att man kan jobba i restaurantbranchen utan att veta vad vegetarisk kost är. Ungefär som att jag inte skulle veta vad Skolverket är...
Nåja, det fick bli en ostmacka till mig...Hade trevligt sällksap vid bordet och tyckte det var mysigt med alla glada lärare runt mig!

Fick komplimanger för mina kläder idag *glad*




Nu är det....


eftermiddagen satt vi ute med barnen och sedan åkte jag iväg och veckohandlade.
Kom hem med kassar minutrarna före P-O kom med barnen. Packade upp, satte på en tvätt och dammsög av. P-O tog med sig Luca och åkte till stora posten för att hämta en hosta-leverans från Holland. Jag ringde till pizzerian, beställde pizza till P-O, kebabtallrik till barnen och gjorde en sallad till mig!
Nu har jag precis druckit kaffe och ätit underbar krokantglass!

Om en stund skall jag åka till Camilla och hämta väskan, eventuellt svänga förbi Tina med hostor som hon beställt!
Ha en trevlig kväll!
Helénakramar

(och en lite drömsk bild på Li som P-O tog igår)

2 kommentarer:

  1. Snygg outfit på sidan:)))
    Somrig och fin som bara den.
    Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Jag tror du postade när jag hade sommarhimlen...tvärr strulade allt annat då så jag fick byta mall :( Ses imorgon!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails