Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

måndag

Blå höst?

God kväll :)

Här kommer ett sent inlägg från Fru Kämpe.

Dagen har rullat på! Började med en timmes horisontalläge i trädgården. Såå behövligt!
Knatade iväg till jobbet och vi satt ute en tmme för lunchen. Diskade efter maten och gick sedan ut med ett gäng grabbar som ville spela boll. Då var det tyvärr rätt molnigt, men ändå!

Käkade chokladpudding till mellis och sedan fick barnen bada i "poolen" på innergården. Just då sken solen från klarblå himmel och vi pedagoger bara njöt!

Slutade 17:30. Gick hem och började med att röja på barnens rum, de hade haft en kompis där...P-O hade lagat tacos som vi avnjöt strax efter. Satte på en tvätt och en disk och sedan fikade vi. Plötsligt blev jag sådär trött och låg. Samlade kraft och tränade ett kort pass vilket gav mig energin tillbaka! Duschade och plockade ur diskmaskinen. Lastade in ungar i bilen och så åkte vi förbi återvinningen med massor av skräp. Vidare till Maxi för att köpa simdynor och armpuffar. Imorgon när jag slutat jobba skall barnen och jag till Maria och bada, trevligt! På kvällen är det me&i-avslutning hos Pia. Det brukar vara årets höjdpunkt!

Åkte vidare till Tina och lämnade en hosta till henne, spatserade lite i deras fina trädgård medan barnen sprang runt på de härliga grönytorna. Åkte en omväg hem för att barnen skulle somna. Tvillingarna somnade efter många om och men...Luca ser på film och somnar förhoppningsvis snart!

Har hittat lite fina bilder i olika bloggar. Vad sägs om blått till hösten?
Jag älskar babyblått så något i den serien lär det definitivt bli!
Ha en trevlig kväll!!!
God natt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails