Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

onsdag

Spanien-förberedelser och ny kamera!

Hallå där :)

Oj, är rätt slut efter en intensiv dag. Först på jobbet, många bollar i luften, misstag att rätta till, saker att anordna och fixa. Telefonsamtal än hit än dit.

På lunchrasten for vi till Eurostop, P-O hämatde ut nya kameran och jag snabbhandlade en kasse med sånt där tungt, skrymmande och tråkigt (öl, tvättmedel, maskindiskmedel, flingor). Köpte med kalsonger och hårvax till William, schampo till Tilde. Måste fylla på inför kollo!
Hem i rasande fart och packa upp.

Jobba lite till och sedan hämta hem barnen. Det fick bli gröt till middag, ibland får man fuska lite och framförallt äter alla barnen gröt! Jag slängde ihop en snabbsallad till mig och när P-O kom hem drog William och jag. I 35 minuter fick jag vänta på William som köpte ros. Hann t o m bli lite orolig.

Vidare till Carl för att planera resan. Dels kollade vi på bilder och jag fick massor av uppgifter för att kunna checka in honom och Torun som han åker med. Bytte nummer med henne och gjorde upp om tider! Gick igenom packning och information. Sedan hann vi prata massor av mode också.
Fick se deras fullkomligt UNDERBARA balkong, *skulle döda för den*.

Åkte hem och tre mycket pigga barn mötte mig, måste erkänna att jag hade hoppats på att de skulle sova...Hängde tvätt, satte på en ny maskin, på med disk och så få barnen i säng. De ser film just nu, men jag skulle tro att vi snart måste "söva dem aktivt". Skulle vilja ta rätt på berg av tvätt och disken innan jag somnar...


Bilder från Torrevieja dit William åker 2 juni!

Och lille Luca, bilden är tagen med nya kameran! Min man är såå nöjd :)

Ha en skön kväll!
Helénakramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails