Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

lördag

Voilá!!!

Då var vi i hamn då! Det mesta i matväg är klart! Jag skall plocka ur en disk och hänga en tvätt och koka upp pastan bara! Brödet är i ugnen nu!

Vi har haft det lugnt och skönt, Luca sov i två timmar! Leon tittade på "Kalle och Chokladfabriken" med William. Li och jag hjälptes åt, först torkade vi av bordet ute och sedan hjälpte hon mig att bära ut barnstolarna till lilla bordet som de har på sitt rum. Sedan dukade vi med finporslinet och servetter. Hon hjälpte mig sedan när jag gjorde "salladerna" och bakade ut brödet. Det är väldigt mysigt att ha lite egentid med ETT barn!

P-O har lagat grillöverdraget och klippt gräset på baksidan, nu ser det trevligt ut!
Nyss gick Tilde och ett par kompisar iväg till Lundbyskolan med tvillingarna för att leka en stund, perfekt!
Jag passade på att dammsuga och byta om!

Kvällens outfit:
Emb bikette denim jacket (storlek 0)
Chrysalis minigown i dark powder (storlek 1)
Swedish hasbeens i nature

Ha en trevlig kväll!!!
Kramisar

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails