Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

torsdag

Vem kan säga nej?

Hej :)
Jag skall bara säga hej, jag är helt slut. Ont i benen, trött i fötterna, Luca är övertrött så jag måste ta honom strax.

Vi har haft en fullspäckad dag på Smultrongården, några bekanta på besök :)
Jag föreberedde modevisningen och tog fram kläder till Helena, Eva och mig! Vädret var fint och de besökande kunde sitta ute! Vi visade upp en hel del och jag tror att de kände sig rätt nöjda. Sedan fick de botanisera bland kläder och skor. Det var jätteroligt att kunna hjälpa till!

Efter att ha visat Kettle coat igen så var det liksom bara meningen att den skulle bli med hem.
 När jag släckte i klädrummet så ropade den efter mig "jag passar med dina kläder, det är hos dig jag vill bo".
Vem har hjärta att säga nej?
Inte jag i alla fall.
Den dyraste koftan NÅGONSIN har flyttat in hos mig *ooooops*

Nu väntar barn, tvätt och disk. Med andra ord:
Jobb a´la Glimmervägen kallar!

God natt :)
Helénakramar

4 kommentarer:

  1. Den är du värd sett den på dig på korten förut, och wow den är bara såå mycket du kanonfin på dig!!
    Sov gott och det gör du nog med denna fining i garderoben!!

    Kram

    SvaraRadera
  2. ibland bara måste man ge efter vad kläderna säger till en. Den är ju så snygg. o du kommer vara supersnygg i den.

    SvaraRadera
  3. Kjempefin Helena!
    God natt!
    Bjørk

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails