Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

söndag

Stimulans, tack!

Hej där :)

Hur härligt det än är med sol, barn och trädgård så saknar jag vuxenstimulans. Jag behöver NÅGON att prata med. Det är verkligen inte roligt att bara få stimulans från människor UNDER fem år.

Jag tycker att det är trevligare att åka iväg till ett badställe! Nästan alltid träffar man på någon man känner och kan prata lite med i alla fall. Jag är en sällskapsmänniska och tycker om att ha människor runt omkring mig!

Jag har fixat med lunch. Jag har kokat kaffe. Jag har servat barn. Jag har solat och så börjar det om igen, typ. NU håller jag på med middagen, det blir kycklingfilé, spaghetti, cashewnötter och massor av grönsaker + olika såser. Mitt surdegsbröd också...Blir väl bra....

P-O och Thomas grejar där nere...De håller på med toaletten nu, det tar en hel dag och man ser inte ens vad som hänt...då är det roligare när man ser golvytan med klinker växa fram....men men skitgörat skall också göras.

Nästa gång det skall renoveras tar jag med mig ungarna och gör något istället!

Imorgon bär det av till min kompis Anki...
Jag slutar tidigt, hämtar upp kidsen och drar ut till Ekeby-Amby, det skall bli så roligt!

Vad har du för dig en dag som denna?

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails