Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

lördag

Lördag och Smultrongården!


God morgon :)

Åh, igår var det verkligen prövningarnas prövning :o...Tror ni inte jag hittade en del drömplagg på rea :o. Hade dem i varukorgen, plockade ur, plockade i. Köpte i huvudet, tänkte efter, besinnade mig och till slut stängde jag av datorn.

Det kändes inte helt okej att spendera massor av pengar när sommaren precis har börjat. Jag måste tänka mig för både en och två gånger. Önskar ju att jag kunde köpa allt det jag ville (nu pratar vi om kläder/skor, inte nybyggda hus eller "lyxartiklar"). Men men. Jag måste tänka på barnen först och mig sedan, absolut, utan att tveka! Vi får väl se om jag får loss lite pengar, man skall aldrig säga aldrig!

Barnen var uppe rätt länge, men det gjorde inget, vi moffade ner oss i sängen och åt chips *fredagsmys*. Somnade rätt tidigt, kände mig faktisk helt urlakad av beslutsångesten (och det är då jag blir arg på mig själv, det är inte SÅ viktigt! Det är bara en fin yta!)

Vaknade jättetidigt i morse för Luca var ledsen, han somnade om i min säng, men det tog mig en timme att göra detsamma. Det blåste som bara den ute och till slut fick jag väcka P-O som vevade in markisen och tog ner halva seglet.

Väcktes av Leon vid sju. Gick upp och gjorde mig i ordning. Tror att jag skall försöka träna lite försiktigt imoron, nu har det inte gjort ont på ett par dagar *hoppas*.

Dagens outfit:
Emb bikette denim jacket (storlek 0)
Chrysalis Minigown i almost black (storlek 0)
Leggings från Gina Tricot
Träskor från Calou (Knyta)
Armband från Humanity for all



Idag skall jag ut till Smultrongården och hjälpa till, skall bli så roligt!




Samla kraft, träffa människor, gå igenom massor av nya fina kläder. Det har kommit in en hel del sedan jag var där för två veckor sedan! Smultrongården skickar Odd Molly fraktfritt och övriga märken enligt gällande post-taxa. Mycket fint från Branting och Cream, bland annat. För att inte tala om Calou!





Ha en bra dag!
Och du, om du har vägarna förbi Smultrongården idag kan du väl säga hej!!!!
Helénakramar

3 kommentarer:

  1. Ha en toppendag därute! Synd ska in till stan idag örebro alltså och kolla kostym sambon..Wow linnet var ju hur fint som helst skulle gärna få flytta in i min garderob!!! Ja man måste tänka både en och 2 gånger ibland vad man ska köpa eller prioritera men behöver ju inte ha många kläder i samma modell fast olika färger jo har man råd men men tycker den röda lappkoftan är såå fin passar dig den tycker jag du ska satsa på och en klänning de 2a har du ju i andra färger roligare med någon ny modell ett lite råd bra sen gör du precis som du vill!!
    KRAM KRAM spännande att se om du satsar på någe nytt igen "blink"

    SvaraRadera
  2. Hei,
    du er fin som vanlig!
    Så bra at du har skiftet bakgrunnsfarge på bloggen din, det er mye mer behagelig å lese med lys bakgrunn :)
    Ønsker deg en fin helg!
    Hilsen Ingrid

    SvaraRadera
  3. Tina: Kul att ni hittade till maken!!!Ses en annna gång på Smultris kanske? Kram

    Ingrid: Vad roligt att du tuycker om sidan!!!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails