Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

tisdag

Underbart!

God kväll :)

Tittar in en snabbis efter en UNDERBAR dag i solen!
På jobbet gjorde jag ett ryck, rensade ur skafferierna och porslinsskåpen i köket, slängde säckar med skruttsaker och udda grejer!
Fikade i solen och gick sedan ut med barnen *varmt varmt*.
Lunch och sedan bad-dags för barnen, vi satt och tittade på!

Kom hem till såå laddade barn som bara ville iväg på stört och bada. Det blev till att ta fram vattenspridaren istället. Helena kom över och vi låg på filten och pratade *mysigt*.

Gjorde i ordning oss vid halv tre och for iväg till Maria. Pratade en stund och sedan var det dags för bad i poolen *wieee kallt*. Ylva kom med sina barn också, såå mysigt att ses *saknar*.

Leon och Luca tyckte det var urmysigt att bada men Li var skraj! Hon ville klamra sig fast vid mig hela tiden. Leon flöt runt med badring och armpuffar.
Efter badet fikade vi på glass *livet är underbart!*

NU har jag precis duschat och svidat om för att åka till Pia!

Kvällens outfit:
Livingloving dress i lite blue
Tubtopp från H&M
Träskor från Swedish Hasbeens


Ha det gott!!!
Kramis

3 kommentarer:

  1. Ja, det var jätteroligt att ses. Och det måste vi hinna med många fler gånger i sommar! Kram och ha det bra. /Ylva och barnen

    SvaraRadera
  2. Superfint med skorna till de matchande paljetterna i klänningen.
    Vilken härlig dag du verkar ha haft. Jag ska inte klaga jag heller. Har precis varit ute på 1 timmes promenad med sonen cyklandes. Som tur är har jag handtag bakpå och kan skjuta på i uppförsbackarna.
    Ha en fortsatt skön kväll...Kram Cilla.

    SvaraRadera
  3. Å så fin du är i det där! Klänningen är en dröm och skorna perfect till!

    kram
    Adela

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails