Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

måndag

Underbart!

God kväll :)

Åh, vilken fullkomligt PERFEKT dag jag haft! Jobbat med glada barn, promenerat till Vivallabadet. Solat, njutit av glass och kaffe. Promenerat tillbaka. Ätit lunch. Slutade jobba och gick hem. 

Barnen höll sig vakna i bilen och blev glada när vi kom till Anki!
De har nämligen ingen vanlig lekstuga utan ett lekslott! Fullt inredd med små möbler och kaffekoppar, solstolar utanför och dessutom MASSOR av leksaker. Rena rama festen med andra ord!

Anki bjöd på en helt gudomlig rabarber-och jordgubbspaj med olika sorters glass och vaniljsås. Vi njöt! Vi skrattade och skojade, vi pratade och vi fikade. Fram med frukt. Barnen ville leka i vattenspridaren och gjorde så!

Sedan ville de se film, barnen satt som paralyserade framför Barbie! Anki dukade fram mackor, yoghurt, nyponsoppa, vattenmelon och barnen (och mamman) åt!
Åh vad jag blir glad av en sådan här dag, vad mer kan man önska?
Vi har skrattat så tårarna rann och det var precis som förr, min älskade vän!

Barnen somnade i bilen och nu har jag EGENTID dessutom! P-O har klippt gräsmattan och vattnar för fullt!
NU skall jag plocka ur en disk!

Ha det gott och hoppas att du också haft en bra dag!!!!
Kramar i massor
Heléna



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails