Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

fredag

Dream on little girl!

Att drömma sig bort lite grann....För ett tag sedan öppnade Odd Molly en egen butik i Köpenhamn. Åh vad jag skulle vilja se den. Jag har ju inte ens varit i butiken i Stockholm. Jag skulle troligtvi gå bankrutt på fem röda ;). Visst hänger de upp kläderna roligt! Jag har alltid tyckt om Danmark, var ofta där som liten då min farmor och annan släkt bor i Falkenberg och därifrån är det ju nära både till Helsingborg och till Varberg med bra båtförbindelser till Danmark! Skall Du besöka butiken i sommar kanske?






5 kommentarer:

  1. Min allra bästa väninna bor ju i Köpenhamn. Så när vi ska dit till henne kommer jag dra med henne dit, fast det kanske blir bättre om hon drar dit mig??? För hon hittar garanterat bättre än mig i Köpenhamn. Hon har ju trots allt bott där länge nu. Ska bli spännande!

    SvaraRadera
  2. Jeg var i København sidste weekend, men kunne ikke finde den! Øvøv...
    Må vist have kort eller gps med næste gang ;-))

    SvaraRadera
  3. Förstår jag om du vill se den var väldigt fint och även din blogg har fått ny stil snygg.
    Ha en trevlig dag.

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Hade gärna besökt butiken! Vet du adressen dit?

    /Fiona

    SvaraRadera
  5. Hej snygging! Om du är i krokarna och vill dit så hör gärna av dig. Jag har inte varit i butiken ännu men bor i Helsingborg och som halvdansk så kan jag ju agera guide ;o)
    Hoppas du får en lugn och skön kväll. Kram!

    Adressen är Svaertegade 12 i Köpenhamn för er som frågat.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails