Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

måndag

Måndagsgrogg och sånt där man inte "bör" skriva om...

Lördagsgrogg, det har man ju hört, men en måndagsgrogg är nog inte liiiika vanligt ;).
Vi njuter lite av att vi är barnlediga en natt. Om Lovisa sover över vet jag inte men när jag kom hem var hon hos sin mamma. Passade utmärkt med vuxentid ;)

Efter den tuffa helgen behövde vi verkligen vara nära!
(Jag har faktiskt fått klagomål en gång i gamla bloggen på Familjeliv då jag hade skrivit att vi hade haft sex, hemska tanke, det som är något fult och smutsigt, eller?. I den här bloggen tyckte någon att det "var för mycket".
 Hmm, hur resonerar du?
Jag tycker att sex är lika naturligt som att tillfredsställa andra behov som att äta eller gå på toaletten. Det är ju inte så att jag skriver om "avvikande" aktiviteter..., visst är det av "privat karaktär" men jag lägger ju knappast ut videos på You tube...)

Så därför skriver jag inte att vi hade sex utan var "nära", så kan du ju tolka det som du vill, eller strunta i att läsa min blogg om det gör dig ilsken och provocerad...

Skönt att komma hem, bara få packa upp och greja lite i fred, görs sig i ordning i fred och BLOGGA  i lugn och ro. Inte bortskämd med det precis!

P-O har gjort en mindre god grogg,  men vad 17 gör det, känslan av att få vara själva en kväll, äta gott och umgås är så himla trevlig!
Cashewnötter är aldrig fel heller!

Har haft en kanondag på jobbet. Varit såå effektiv, fixat med namn till Portfoliopärmarna, födelsedagskort, listor, fixat med lunch och mellis, varit ute, ringt viktiga samtal, strimlat dokument, rensat bland viktiga papper.
Tiden har bara flugit fram och det är såå skönt att få bocka av en del på listan!

Kvällens outfit:
Wig wam i grey (storlek 1)
Tubtopp från H&M
Dolce skirt i almost black (storlek 0)
Träskor från Swedish Hasbeens
Humanity for all armband


Ha en trevlig måndagkväll!!!
Helénakramar

12 kommentarer:

  1. Vad fin du är! Skorna passar verkligen jättefint till.
    Ha så kul ikväll.
    / Moa

    SvaraRadera
  2. Supersnygg outfit som vanligt. Ha en trevlig kväll!

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  3. Åh, vilka superläckra träskor! Är det hasbeens?

    Ha en skönt kväll..!


    Kram, Fia

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Om jag inte har helt fel är det väl så små barn kommer till...nåja, oftast. Nä, jag tycker inte det är något problem och idag har det skapats en prydhet som inte är bra.
    Snygga dina silvriga träskor är på tal om annat.

    Vänliga hälsningar från Eva S.

    SvaraRadera
  5. Snacka om att provocera...;)

    SvaraRadera
  6. Härliga du...hoppas du har haft en helt underbart ljuvlig kväll också.
    Kramis Ann-Sofie

    SvaraRadera
  7. Hei,
    jeg syns faktisk du kan skrive om akkurat hva du vil, så lenge du ikke skriver negativt om andre. Det er din blogg og du skal bruke den som du har lyst til/behov for/glede av. Syns jeg :)
    . Og jeg ble svært lite provosert :D
    Klem, ingrid

    SvaraRadera
  8. Ja jag hade inte velat tala om när jag har sex för andra (förutom min Anna som jag pratar med tre gånger om dagen - vi är varandras siamesiska tvillingar nästan). Däremot respekterar jag att andra gör som de vill. Jag skulle inte klaga för att du skriver vad du vill i din blogg och inte flyr jag heller.

    Asläckra träskor!

    Kram
    Frusna

    SvaraRadera
  9. Med tanke på alla barnen har nog de flesta räknat ut att ni inte har händerna på täcket varje kväll=)Din blogg går ju mycket ut på att räkna upp hur dina dagar ser ut, varför ska du inte få skriva om den här biten lika väl som att du skriver att du laddar tvättmaskinen?

    Du är skitbra. Din blogg är skitbra. Keep up the good work!

    SvaraRadera
  10. "Att vara nära" kan man ju tolka hur man vill. Och så provocerande är du inte, bara öppen. Det är du på många sätt. Många skulle inte vilja att andra visste att de hade barnlängtan, osv. Jag tror att det gör att många vill läsa, de möter verkligen dig och dina tankar. :-)

    Vad trevligt att ni fick tid att rå om varandra, det behöver man i småbarnskaosvardagen. Att bara få vara de individer man är och prata om annat än vad man ska ha till middag och om barnen tvättat sig, gått på toa, etc....

    SvaraRadera
  11. I like your blog, keep it up! Love your honesty and daily fun and crap we all deal with! And you have a beautiful body and heart :). You look so good in red by the way. kram!

    SvaraRadera
  12. Tack ALLA underbara människor!!!!!!
    *kram*

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails