Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

måndag

Somna någon gång då!!!!!!

God morgon!
Några dagar till i vila och kanske kanske jag kan pröva att träna lite grann. Känns som att det är på bättringsvägen nu *hoppas*.

Morgonen har varit lugn och skön, de små sover fortfarande och jag har precis väckt William som duschar nu. Jag tror att Tilde somande om. Skall ändå ner och hänga morgonens första tvätt så då får jag checka läget.

Igår kväll var barnen vakna till tio. Jag blir galen! Jag orkar inte hålla tålamodet uppe hela långa dagen. Jag skulle önska att åtminstone tvillingarna och Luca sov vid åtta! En timmes vuxentid vore inte helt fel på kvällen i alla fall. Vi måste ta tag i våra gamla rutiner igen även om det lockar att vara ute i trädgården/sitta vid datorn/se tv. Jag är så trött så jag är grinfärdig var.och varannan kväll :(

Ja, då var vi inne i den här fullspäckade veckan, det kommer att bli roligt och hektiskt.
 Gäller att hålla tungan rätt i mun och huvudet på skaft!!

Dagens outfit:
100 gr lovelove tank i lite lilac (storlek 0)
Baslinne från Gina Tricot
Kjol från me&i
Träskor från Calou (Knyta i lavendel)

Ha en bra dag!
Helénakramar

3 kommentarer:

  1. Känner igen din situation man blir trött och grinig.
    Vi har också en jobbig vecka framför oss med massa grejer som ska göras inför skolavslutningar och annat.
    Ha det så bra och försök att inte glömma dig själv är lätt när man har många barn.

    SvaraRadera
  2. Hej hoppas veckan kommer att gå bra ändå....Du är verkligen alltid fin och matchande, men jag undrar varje gång, du klär dej alltid så tunnt, ofta bara ben och armar, fast det inte alltid är så varmt ute....fryser du inte????kramar

    SvaraRadera
  3. Jasminen: Det är väl tyvärr så att jag "försvinner" i röran :(..

    Anonym: Nej, vi har jättevarmt inne hos oss och nu är det varmt på jobbet med :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails