Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

onsdag

Favoriterna spring/summer 2010

Inspirerad av andra Molly-bloggare måste jag nog göra en liten lista över vårens och sommarens favoritplagg. Jag kan dock inte bestämma mig för endast några plagg utan det blir få bli en "kategori-lista". 

Först ut blir Vårens kofta/tröja:
Kettle Coat i rouge!!!


Vårens Jacka och vårens "underplagg":

Emb Bikette denim jacket
&
Chrysalis Minigown i dark powder







Nästa kategori blir vårens klänning!
Livingloving dress i lite blue





Nästa kategori blir vårens "linne" och underdel:
Nymph nosleeve dress i multi
&
Blues skirt









Sista kategorin blir vårens tunika:
WIGWAM i grey




Sedan måste jag lägga till Vårens/sommarens VACKRASTE plagg:

Up-to-me-ism strap dress i chalk!






That´s it!
Nu måste jag skynda mig till jobbet!!!
Ha en bra dag!!!
Kramar i massor

1 kommentar:

  1. Gillar allt du visar, särskilt Blue skirt,Livingloving dress i lite blue,Chrysalis Minigown i dark powder, som jag faktiskt med har=) och Up-to-me-ism strap dress i chalk som är min dröm!Du är snygg i allt;)

    Kram
    Adela

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails