Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

måndag

Jag vill vara pigg!

God kväll :)

Jag är trött, Je suis fatigué, Ich bin müde, I´m tired, Sono stanco, Estoy cansada

Underbar dag med skolutflykt till Skytteparken, mangling i ledningsgruppen, stress hem för att hjälpa till med barn, disk och byta om. Hade fått paket, underbart linne, men jag hade behövt en storlek större...tuttarna trycktes ihop, men men. Skall pröva med annan bh en annan dag! Väger ju några pannor för mycket nu...*suck*

 Hade på mig den till APT:n, ingen sade något som vanligt. Osynlig på jobbet.

Fick äggmacka och världens äckligaste kokosboll. Men det var trevligt att prata med Allis, hon är inredningsgalen och jag Odd molly-galen. Två galningar vid samma bord. Kan ju inte bli annat än bra :)

Hem och stressa lite mer. Fram med fika, koka kaffe, blanda saft, duka, bära stolar.
Supermumsig rabarberpaj! Fina presenter till William *storskrutt*.

Duka av, på med disk, i med tvätt, matsäck till Tilde imorgon, fram med kläder.
Nu vill jag bara soooova. Men inga barn sover. Än.
*Kram*

3 kommentarer:

  1. God kväll! Måste bara fråga, de där extra pannorna du skriver om, var sitter de? Jag tittar och tittar på korten av dig och tycker att du ser helt perfekt ut! Blir riktigt avis... Jobbigt att aldrig vara nöjd, eller hur? Känner igen det där, antar att det är många kvinnors gissel, tyvärr! Hoppas att barnen somnar snart, själv lär jag bli vaken ett tag till med en dotter som har jätteont i örat :-(
    Kram, Jessica

    SvaraRadera
  2. Var det Chills top rose? Den är så FIIIIIN och jag kan tänka mig att du är fin i den.
    Tråkigt när ingen märker att man har fina nya kläder.

    SvaraRadera
  3. På riktigt så förstår jag inte var du tycker att du har dina överflödskilon?! Tycker du har en jättefin kropp, din ben skulle jag kunna döda för att få! ; )
    När det gäller bristen på komplimanger för ditt linne så tror jag att det är så att när man har lite dyrare kläder så blir det som en "grej" att inte ge en komplimang. Förmodligen för att man är avundsjuk men visst är det trist =(

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails