Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

tisdag

Mamma Mia...

....Vilka pjuck!
De kommer klart bli ett par favoriter och gissa om P-O gillade dem ;)
Snyggt till svart, jeans, vitt, gått och paljetter!


Aj, jag har ont i mina fotleder idag, det får bli en hel träningsfri dag!
Öppnade i morse och min närmsta kollega var sjuk så jag fick vara ensam i förskoleklassen, blev avbytt för fikapaus dock!
Gick ut tidigt med barnen och vi njöt av solen! Åkte hem på min rast, packade upp lite kläder, slog in två presenter till William, diskade en maskin och satte på en tvätt *effektiv*.

Vi  hade möte på eftermiddagen, satt ute i solen och åt glass *sämre kan man ha det*.
Slutade två och hämtade småttingarna. Vi lade oss på en filt i gräset och njöt av sol och fika.


Luca blev ledsen efter ett tag, bajsdags :(.
Jag försökte ordna middag, gröt till barnen och quesadillas till P-O och mig *mums*.
Vi har precis ätit och skall fika innan jag åker på föräldramötet!

Trevlig kväll!!!
Helénakramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails