Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

tisdag

*OMG*




Åhhhh, den är precis så ljuvlig som jag föreställt mig! T o m bättre! Och så tung den är att bära! 
P-O fick hjälpa mig att komma i den och nu vill jag aldrig ta den av mig ;)
P-O sade på en gång "wow, vilken snygg klänning".
 Nu är den stora frågan, NÄR skall jag bära den?

Kvällens provomgång:
Up-to-me-ism strap dress i chalk (storlek 0)
Spoiler underskirt i rose (storlek 1)








Vi har haft en toppendag idag! Strålande sol, bad i Vivallabadet och idag badade fröken till barnens stora förtjusning! Så härligt och roligt! Eftermiddagen spenderades ute på kullen och med lite måsten som disk och sånt...

Luca kom vid halv tre och var jättelätt att ha att göra med. Tvillingarnas besök hos tandläkaren gick finemang! 

Micke och jag pratades vid i telefon under dagen, det var nämligen så att William ville köpa sig en digitalkamera att ha med till Spanien. De var här och hämtade pengar och sedan for Micke ut med honom till Elgiganten och köpte en Olympus.
Hoppas nu att han får stor glädje av den!



P-O hämtade upp oss strax före halv fem och vi mötte upp mamma på Creperiet. Vi åt varsin Galette (fullkornspannkaka med massor av gojs på). Det var jättegott! Vi åt glass till efterrätt och barnen lekte så fint. På vägen hem hämtade vi upp klänningen med stort K
Nu skall jag dra igång med lite rutiner!

Ha en skön kväll!!!
Helénakramar

15 kommentarer:

  1. Den är alldeles underbart ljuvlig på dig!
    Kramis Ann-Sofie

    SvaraRadera
  2. Den är helt ljuvlig och den sitter så fint den bara kan på dig !
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Vacker som en dag!!!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Ljuvlig är ordet sa Bull och den klär dig helt fantastiskt fint. Mycket fint med Spoilern under o rose. En tiopoängare helt klart söta du!!
    Kram Ina:-)

    SvaraRadera
  5. Hej hej, tack för dina fina bilder.
    SJälv går jag i väntans tider och tålmodigt väntar på min.

    /Carina

    SvaraRadera
  6. Du ser verkligen underbar ut i den! Såå snygg..
    Kram

    SvaraRadera
  7. Du, den där ljuvliga saken förstår jag att du inte vill ta av dig.....SUPER!
    Ha den alla varma dagar, kalla dagar, soliga dagar, snöiga dagar. Njut av den, spar inte på den för då spar du den och spar den och så VIPS har den hängt oanvänd alldeles för länge.
    Tycker jag iaf!

    kram på dig! /Evalena

    SvaraRadera
  8. OMG!!! So gorgeous on you! I want one! :)

    SvaraRadera
  9. Tack så väldigt mycket för alla komplimanger!!!Ja, den ÄR underbar! Väl värd att vänta på!!!Kramar i massor

    SvaraRadera
  10. Så snygg du är i den!!! Du undrade när du skulle bära den... Om du vill "dressa ner" lite så kan du ha vita smala jeans under, supersnyggt!!!

    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  11. Som de säger tjejerna ovan Like a dream du är helt fantastikst fin som jag sa du skulle vara i den!!! Wow alltså...den kan du ha närsom jämt ju....och tuffa till med en smal byxa en tunnare tights och som den är!!! kanonköp!!
    Kram

    SvaraRadera
  12. Jadu...den är alldeles, alldeles UNDERBAR på dig, fina Heléna!
    Kram Karro

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails