Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

söndag

Blödig värre!

Nu måste jag sluta lyssna på snyftisen från igår, orkar INTE sminka mig en gång till.
Vem kan hålla tårarna borta?
Agnes och Björn Skifs gör det helt otroligt bra. Att Agnes är Sveriges vackraste kvinna enligt mig gör inte upplevelsen sämre precis.

Kvällen igår blev inte alls som jag hoppats på. Jag är så förbaskat trött på att vara trött! Jag önskar att jag kunde vara vaken en liten stund efter att barnen somnat. Lite vuxentid tack.
(Minns ni sången med Anastacia "I´m sick and tired of being sick and tired"....en av de mest klockrena raderna någonsin!)

Barnen väckte mig i morse, gäsp. Bara att kliva upp då. Luca bajsade nästan på en gång, åh äntligen! Tänk om det vänder nu! Duschade av honom efteråt och tappade upp ett bad till tvillingarna. P-O var vaken så jag passade på att träna så fick han ha uppsikt över barnen.
Gjorde dem i ordning och gav dem frukost. Organiserade om bland barnens böcker och DVD-filmer, nu blev det bättre plats! Tog rätt på tvätt, gjorde rent i badrummet och tvättar nu handdukar!

Idag skulle jag vilja åka till en affär som heter Mega och som ligger på norr här i Örebro. När jag var liten var det en "b-affär" och det minnet finns kvar hos mig, men jag vet att de verkligen ryckt upp sig. Många handlar märkeskläder där till bra priser, har fått tips om att de brukar ha vinteroveraller till bra pris. Vore spännande att åka dit!

Dagens outfit:
Nymph nosleeve dress i multi (storlek 0)
Dolce skirt i almost black (storlek 0)
Träskor från Calou (Knyta i lavendel)


Ha en bra dag!!!!
Helénakramar

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Sikke fin du også er i denne!
    Har du problemer med, at silken glider fra hinanden i denne fine Nymph top?

    Med venlig hilsen Lykke, Danmark

    SvaraRadera
  2. Hej :) Tack! Den har glidit isär lite grann, men inte så jag störs av det! Kram kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails