Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

måndag

Då var det en ny vecka (igen!)

God morgon :)
Då var det måndag igen...himmel vad tiden flyger fram!
Men det känns helt okej att gå till jobbet igen. Vi har haft en bra helg, både social samvaro, träff med släkt, fixande med trädgård och utemöbler, uträttande av ärenden och hårklippning. Skönt!

Tvillingarna somnade i bra tid igår och då passade jag på att ge P-O massage. Luca satt i sängen med oss och tittade på film. Han var på ett strålande humör, det är så mysigt att bara ha ett barn i taget att rå om. Det blir ett helt annat lugn...vi borde bli bättre på att dela upp oss och barnen lite mer...ge varje barn lite egentid..

Jag somnade före Luca :D

Jag var trött när klockan ringde i morse, fick snooza innan jag orkade masa mig ur sängen...ner och ta rätt på tvätt, plocka lite, mata fiskarna...
Tränade och har precis gjort mig och barnen i ordning.

Idag har jag lång dag. Skall på möte och måste åka från ledningsgruppen lite tidigare. Får ta bilen för att hinna, när jag kommer hem skall P-O iväg och träna. Det är nämligen så att jag skall på lite roligheter på torsdag så han kan inte träna då utan flyttar sin träning till idag!

Dagens outfit:
Voile s/s blouse i chalk (storlek 0)
Alloverprinted cottonpoly tank (storlek 0)
Jeanskjol från Esprit
Leggings från Gina Tricot
Träskor från Calou

Ha en bra dag i solen!
Helénakramar

1 kommentar:

  1. Läste vilka roligheter du skulle på i en annan blogg:-) Vad roligt! Du kommer göra det strålande! kram Maria

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails