Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

söndag

Ett stort GRATTIS till alla mammor :)


God morgon :)
Har du blivit väckt med frukost på sängen och present?
Sovmorgon?
Jag väcktes av en liten barnhand som låg och klappade på mig, det var gott nog!

Vi gick upp och strax efter anslöt Li. De tittade lite på barn-tv medan jag försökte vakna till. Tog rätt på tvätt, klädde barnen, gav dem frukost och tränade!
Idag är det verkligen sol från klarblå himmel, skall väl försöka få lite färg idag så det är sommaroutfit som gäller :)

Tittade du på Eurovision igår? Jag såg alla låtar men orkade inte se omröstningen. Jag tycker dock att Danmark var klart bäst!

Dagens outfit:
Antidote frill tank i rose (storlek 0)
Jeanskjol från Gina Tricot
Träskor från Calou (Gaby)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Tänk att jag frår äran att vara mamma till dessa charmtroll *älskar*
Önskar att jag hade mina storskruttar hos mig också ....

 



Jag gillar verkligen Molos linnen med olika print på fram-och baksida!
Li har Dalmatiner-linne från Molo och shorts från me&i
Luca har Racing-linne från Molo och shorts från me&i
Leon har Grodgrimaser-linne och shorts, båda från me&i


Hoppas du får en alldeles alldeles underbar morsdag!!!
Helénakramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails