Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

torsdag

Lika som bär!

God morgon :)
Idag skiner solen från en blå himmel *lovely*.
Kvällen igår var trevlig! P-O hade scannat in lite gamla kort och vi visade dem för barnen. Det komiska var att på ett kort var P-O i treårsåldern och då ser man verkligen hur lik Leon är honom. Tycker du?sade P-O. Jag hämtade Leon och så frågade jag honom "Vem är det?"."Det är Leon" sade han. Jag hämtade Luca som sade "Det är Luca". Till sist fick Li samma fråga "Det är Leon". Grabbarna ÄR lika sin far och det blev ännu mer påtagligt när jag såg just den bilden.

Vi såg på senaste Wallander-filmen och den var riktigt spännande! Jag älskar svenska polisfilmer.

William och Tilde sövde tvillingarna. Luca var övertrött och jätteledsen. Inget var bra, jag kliade och klappade på honom, men det hjälpte inte. Inte förrän P-O läste en bok lugnade han ner sig och somnade så småningom. När alla fem sov pausade vi i filmen ;).
Effektivt sätt att hålla sig vaken :).

I morse ringde klockan 04:10. Gäsp!
Löning och en hel del fix med överföringar och betalningar!
Hade sedan i färg i håret och skuttade glatt upp på crosstrainern (sure).

Har gjort i ordning Li, men småpojkarna sover fortfarande.
Nu är det frukost vid datorn *nice*.

Idag är det en "vanlig" jobbdag och det är rätt skönt att inte ha veckohandling framför sig. P-O skall träna och åker redan 17:15. Vi behöver bara fixa lite käk så är vi i hamn sedan!

Dagens outfit:
Coquette skirt i purple (storlek 1)
Hatehate tee i purple (storlek 0)
100 gr lovelove tank i lite lilac (storlek 0)
Baslinne från Gina Tricot
Träskor från Calou (Knyta i lavendel)
Ha en bra dag!
Helénakramar

1 kommentar:

  1. God Morgon!!!
    Om det nu är en sådan när regner VRÄKER ner...
    Att pojkarna är lik sin far det ser man tydligt när man tittar på bilderar allra helst ena av pojkarna ser man P-O uppe i dagen =)
    Måste bara kommentera dina klädsel SKIT SNYGG!!!
    HA en bra dag!!!

    Kram Madde

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails