Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

onsdag

Fullt ös!

God kväll :)
Då betar vi av och bockar av en dag till *pust*.
Dagen har verkligen varit innehållsrik och fullspäckad!
Fritids, Talangen, 15 nya förskoleklassbarn på besök, rast (hem och dammsuga, plocka, ta tvätt). Lunch, ledningsgruppstid, rekryteringsintervju, handledning.

Hämtade småttingarna, de var supersmutsiga och sandiga, men vad 17, jag hade bråttom! In på en toalett på OP-skolan och tvätta av dem och sedan möta upp barnen,  Micke med tjej och mamma. Micke fyllde i passpapprena och Anette vidimerade. Mamma försåg barnen med bullar. Micke och jag gjorde upp en del praktiska saker kring pengar (Spanien för William), tider odyl.

Sedan var det dags för teater, barnen var duktiga! Roligt att se dem och de små satt som tända ljus i soffan!

Efteråt bestämde vi de sista detaljerna kring skolresan. Vi fick ihop en hel del pengar och därför kan barnen få åkband också, bra! Leon fick tokspel när vi skulle åka, ville kissa, ville inte kisssa, ville kissa...Till slut fick jag bära honom till bilen, mamma hjälpte mig med de andra barnen *tur*. Leon somnade i bilen och P-O kunde lyfta in honom. Jag satte på en tvätt och en disk, packade upp och kokade lite färsk pasta till mig.

Nu skall jag ta hand om en gnällig Luca!
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails