Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

tisdag

Sjukling....



God morgon :)

"Vi byter sängar, vi byter sängar med varann"
(melodi: "Ska vi, ska vi byta grejer, ska vi byta grejer med varann?)

William somnade kvart i åtta igår i min säng, jag hjälpte honom ner så att han kunde lägga sig i sin säng i stället. Tilde låg inne hos småttingarna och tittade på film. Li somnade och eftersom det var trångt bar Tilde in Li och lade henne i P-O´s säng. Sedan frågade Tilde om hon fick sova hos pojkarna. Jag hann somna innan P-O kom hem från träningen. Blev väckt i natt av William som mådde dåligt, gav honom medicin och följde med honom ner, han är mörkrädd och tycker att det är läskigt att sova i källaren utan Tilde så jag lade mig i hennes säng. Himel, vilken dröm. Det är så svalt och skönt i källaren! Luca har sovit hela natten hos Tilde (och han som alltid sover mellan P-O och mig).
Med andra ord, i natt var det rockad i sovrummen! (och allvarligt, jag trodde det stavades utan c men min man upplyste mig om att det var ck....och när vi googlar på ordet så, ja!)

William skall vara hemma idag, jag jobbar kort dag och kan åka hem på lunchen. Får väl ringa några gånger och se hur han har det. Han får ändå göra sig i ordning litegrann så att vi kan fixa passen vid halv tre.

Morgonen har inneburit lite dator, lite tvätt, träning, diskmaskin och nu skall barnen kläs på!

Dagens outfit:
Crochet grandmas coat i dark pink (storlek 0)
Linne från me&i
Baslinne+leggings från Gina Tricot
Gummistövlar från Hunter

Ha en bra dag!!
Helénakramar




1 kommentar:

  1. God Morgon!!!

    Åhhhhh vad jag känner igen det du skriver och det är ju tur att man är FLEXIBEL =))
    Ha en underbar dag!!!

    Kram Madde

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails