Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

tisdag

Jag älskar MAJ!

God morgon :)
Tänk att få vakna till en ny härlig vårdag! Jag tror nog att maj månad är min favoritmånad! Dels har man sommaren och semestern framför sig. Dels händer det mycket på jobbet och dagarna går fort. Att sedan få börja "klä av sig" är så befriande. Barnen på jobbet tar på sig fleece och gympaskor och går ut direkt. Inga vantar och överdrag så långt ögat når, skönt!

Kvällen igår var mysig. P-O var på träning och jag tränade också, duschade, tog rätt på tvätt, mös med barnen, förberedde morgondagen, bloggade, sms:ade, tittade på film med Luca och somnade tidigt.

Jag tänkte höra om någon kan hjälpa mig, vi skall bjuda gäster på middag på söndag och en av dem äter inte kolhydrater på grund av muskelvärk. Tänkte köra lite "plock-mat". Är det någon som har tips på tillbehör?

Idag skall jag försöka hinna till Lindex på min rast. Jag har paketet till William att hämta ut.
P-O tränar i kväll med.
Imorgon får det bli veckohandling och på torsdag smäller det!
Dagens outfit:
Crochet grandmas coat i dark pink (storlek 0)
Bronte shirt i almost black (storlek 0)
100 gr lovelove tank i pink (storlek 0)
A dolce skirt i almost black (storlek 0)
Leggings från Gina Tricot
Träskor från Calou
Ha en bra dag!
Helénakramar

6 kommentarer:

  1. Fin du är idag...mina älsklingsfärger!!! viss är majmånad härligt älskar den oxå grönskan som kommer fåglarna jaaa allt!!
    Spännande på torsdag vilken ära måste du uppdat med kort så vi får se fina du!!

    Hoppas denna dag blir lika god som den igår!!

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Åh så snyggt klädd du är idag, superfint! Ha en bra dag! / Maria

    SvaraRadera
  3. en smaskig bönsallad kan jag rekomendera!samt en grönsallad med lite rå broccoli så mättar den bättre.du är super fin i dag!!

    SvaraRadera
  4. Fint men är inte skorna lite för små?? :D Kraaam

    SvaraRadera
  5. Tina och Maria: Tack :)
    Anonym: Tack för tips!
    Anonym: För små, nej :D

    SvaraRadera
  6. hmm, typ kallskuret kanske? Lufttorkad skinka, rostbiff, salami osv?
    Maj är min favoritmånad med, dels av samma anledning som du skrev, dels att jag fyller år :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails