Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

söndag

Släktkalas!

God förmiddag :)
Sent blogginlägg för att vara mig, eller hur!
Jag har nämligen fixat med lite allt möjligt och bloggandet är liksom min "belöning" när jag är klar med måsten och nödvändiga ting.

Vaknade vid halvsju av en gullig Luca som pussade på mig *sötis*.
Kände mig pigg!
Satte på datorn och kollade av lite grann.
Bytte lakan i tvillingarnas säng och tvättade dessa. Gjorde frukost och klädde pojkarna. Bäddade med nya lakan.

Tränade, något omotiverad idag, men jag körde i alla fall min halvtimme!
Klädde Li och gav henne frukost med.
Tog bilen och åkte förbi återvinningen med lite skräp. Vidare till Coop Forum, hade en bonuscheck där så jag tycket det var lite smidigt att utnyttja den. Köpte lite småplock, bland annat pesto eftersom den burken for i golvet igår!

Vidare mot norr för att sola. Något var knepigt med mitt solkort, till slut fick jag betala med kontanter.
Hem igen, packa upp maten, plocka, slänga i ny tvätt, duscha och göra mig i ordning!

Dagens outfit:
Duvet rose dress i grey (storlek 0)
Spoiler underdress i dark blue (storlek 1)
Träskor från Calou (Knyta)
Flätade banden där bak, det är tillräckligt med råa kanter på klänningen ändå!

Leon har precis haft ett anfall av beslutsångest (ni med 4-åringar, känner ni igen det?). Vill, vill inte, vill, vill inte. Den här gången gällde det fotografering. Han ville vara först att bli fotograferad men så hann brorsan före och då blev det knas...
Leon har skjorta och shorts från Nova Star, sandaler från Kavat.

Lördagsgodis på en söndag...
Li i klänning och trekvartstights från me&i.
Luca med choklad runt munnen i Nova Star all over!

Snart åker vi på stort släktkalas, trevligt!
Helénakramar

3 kommentarer:

  1. Shit om man får lov och säga så vad snygg tunika eller vad den kallas.

    SvaraRadera
  2. Jättefin du är i klänningen och barnen likaså i sina kläder! Läser här med nöje ofta, men det var länge sedan jag kommenterade:). Tänkte faktiskt på din blogg när jag var på skopunkten i dag och hittade tofflor som var väldigt lika de Calouskorna du har på dig.

    http://www.skopunkten.com/Damskor/Modeller/Gummistovlar-(1)?art=258281

    Det blev inköp och de är faktiskt riktigt sköna! Så det var du som inspirerade men det blev en budgetvariant:).

    Fortsatt trevlig söndag! kram Linda

    SvaraRadera
  3. Jasminen: Tack :)
    Linda: Vad roligt, skall genast kika in och se vad du fyndat!
    *kram*

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails