Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

söndag

Tillökning till MAL-familjen!

Good morning sunshine :)
Vilken fantastisk morgon, solen skiner från en klarblå himmel. Idag får det vara sommar!
Barnen har fått på sig trekvartsshortsbyxorna, yes!
P-O skall göra i ordning studsmattan och så skall vi ta bort presenningen från utemöblerna, fram med dynorna *wieeeee*.

Morgonen har gått åt till att bada småttingarna, frukost, påklädning.
Plocka, ta rätt på tvätt, bädda.
Upptäckte att vi fått små malbebisar. Vår mal MALin har länge levt i celibat. Men när vi startade upp vårt nya akvarium för ett tag sedan fick vi en mal av Åsa som är rektor för förskolorna här i Lundby. Malen fick namnet MALte och strax efter fick vi en kompis till, MALou. Idag upptäckte jag som sagt vad de hållit på med sista tiden ;). Välkomna MALva och MALcolm!

Tränat och duschat.
Nu skall jag ut i solen!
Dagens outfit:
Glazing frill tank i chalk (storlek 0)
Jeanskjol från Esprit
Träskor från Calou
Jag tycker att fickorna är snygga därbak!

Luca i nya kläder från me&i
Likaså Li...
Leon i ny mundering...

Fick precis ett samtal från Jossan som vill gå promenad, det vill jag med!
Vi har ett gäng flickor här nu som leker med barnen på baksidan...Lovisa håller på med studsmattan...
Ha en skön söndag!!!
Helénakramar

1 kommentar:

  1. Stort grattis till MALbebisarna!! Det är ju jättehäftigt. Vi har haft en hel del fiskbebisar genom åren men aldrig MALbebisar. Det lät skönt att sommaren kommit till er. Här är det nog ett bra tag kvar innan man vill gå i kortbyxor...

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails