Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

söndag

Vad är det för något?

Hallå där :)
Har haft en jättehärlig dag i solen och inte spenderat många minuter vid datorn....

Det började med att Jossan ville gå promenad, jag var inte sen att haka på. Vi var nog ute i en timme och en kvart. Hade dukat innan och bett P-O sätta på ugnen, slängde in pizza när jag kom hem. Skönt att slippa tänka på mat, bara njuta av promenad, sol och trevligt sällskap!

Efter maten gick jag ut i trädgården, barnen hoppade studsmatta. Jag tog bort presenningen, lät den torka på gräsmattan utanför oss. Ställde i ordning bordet, tog fram vaxduken och torkade rent. Fram med stolar oh dynor, på med prydnadssaker...Upp med presenningen på vinden och säckväven i förrådet.

 Tjejerna kom tillbaka och tog med sig barnen till lekparken. Jag passade på att göra tacos.

Belönade mig med en halvtimme i solen, bikiniöverdel och bara slå igen de blå *lyx*.

När barnen kom tillbaka ville de vara inne ett tag. jag förberedde fika, svärfar med kvinna skulle komma på snabbvisit.

Tjejerna gick hem vid fyra och strax efter kom de...vi fikade i trädgården och när de hade åkt käkade vi mat. Luca har sovit och vaknade nyss, han lär vara vaken till midnatt...svårt det där när barnen skall sluta sova middag, de somnar gärna vid fyrasnåret istället och det är ju inte sååå smidigt precis.

P-O har hållit på i trädgården hela dagen, han planterar och har grävt ner "tegelcirklar" runt en del av sina hostor....Det tar verkligen tiiid att hålla en trädgård i trim.

Jag har nyss tränat, duschat och fixat med tvätt och disk, förberett morgondagen...Skulle gärna "göra kväll nu" och se en film...men det får jag väl bara drömma om!

Jag har fått ett litet "erbjudande", eller förfrågan...Om det går i lås skall jag berätta :)
~~~~~~~~~~~~~

Jag gillar det här plagget, men jag undrar. Vad är det för något?
Kappa?
Klänning?
Långskjorta?
Vet du?
God kväll!!!
*kram*

3 kommentarer:

  1. Åhh, den gillar jag, vill ha!! Jag tänker att det är en klänning, undra vilka färger den kommer i?
    Kram

    SvaraRadera
  2. I mina ögon är det helt klart en klänning, en helknäppt sådan typ skjortklänning. Jag gillar den också men inte i den färgen dock... Denna kommer i prefall kollektionen och kommer ha en relativt bra pris typ 1700 om jag inte missminner mig...
    Kram Ina

    SvaraRadera
  3. Jag tycker också att det ser ut som en klänning...

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails