Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

måndag

Specialerbjudande för mina bloggläsare!!!!

Uppdatering angående storlekar!!!!!

Härligt vårerbjudande!!!!!

Den här veckan har mina bloggläsare chans att köpa den underbara blusen
Livealot blouse
i färgerna lite powder & chalk
med  25 % rabatt på

Maila den här adressen och uppge kod "Skrutteruttan" för att få rabatten!

Ordinarie pris är 1295:-

Fraktfritt gäller!!!!!!

(Observera att öppet köp inte gäller på rea-varor)

Lite powder finns i storlekarna 2, 3 & 4

Chalk finns i storlekarna 0, 2 & 4

~~~~~~~~~~~~~~~~

Till blusen i chalk passar dessa underbara träskor från Calou,
de har färgen lavendel och det är samma färg på rosorna i blusen.
Priset för träskorna är 795 kronor och frakten är 60 kronor.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Livealot blouse tillhör en av mina absoluta favoriter,
sval och skön och passar till det mesta!

2 kommentarer:

  1. Auch! Det blev dyrt ;)
    Tack för tipset!

    SvaraRadera
  2. Hej
    Såg att du ska till smultrongården på torsdag, tyvärr så är jag upptagen annars hade det varit kul att få träffa dej och få lite insperation till nya kombinationer. Ha det gott! Helene i Kumla

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails