Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

tisdag

Eurovision?

Hej där (blogg)vännen :)
Vet du, jag ser fram emot att prata med dig om kvällarna! Bloggen fungerar som min "belöning", när jag har klarat av rutiner på morgonen och som "varva ner" på kvällen.

Idag har det som vanligt gått för runt på jobbet.
Åkte hem på lunchrasten och tittade till William som mådde mycket bättre! Imorgon blir det skola för hans del!

Tillbaka och visade film för barnen på fritids, det räckte med en uteomgång idag i hällregnet!
Hade möte och sedan hämtade jag upp William. Vi hjälptes åt att hämta småttingarna och for vidare för att hämta Tilde.

Hittade en bra parkeringsplats och vi småsprang i regnet till polishuset. Det var tio före oss i kö, men det gick smidigt! Alla barnen passade på att mäta sig! William är 156 cm lång nu, bara en decimeter kortare än sin mor. Tvillingarna var exakt lika långa!

Hem igen och in med mat i ugnen, pommes, lökringar, nuggets och så massor av grönsaker, pitabröd, såser, fetaost och nudlar. Allt för att det skall passa alla!

Jag hoppade på crosstrainern och duschade sedan. Nu har P-O och jag precis fikat på lite rabarberpaj och vaniljsås. Barnen har ätit glass..

P-O skall strax träna! Jag skall mysa med barnen, se klart en film tror jag och sedan är tanken att jag skall kika lite på Eurovision...semifinal 1! Skall du?







Ha det gott!
Helénakramar

3 kommentarer:

  1. Låter härligt att bara mysa och ta det lungt.

    SvaraRadera
  2. Jag ska absolut titta på Eurovision, semifinaler och finalen. Har gjort så i många år, och nu har mina barn börjat vänta på tävlingen också. Vi har sett förra årets vinnaren två gånger här i Finland, barnen älskar Alexander.

    Och lycka till Sverige, det är Finland med Kuunkuiskaajat som vinner :DDDD

    SvaraRadera
  3. Jajamen Eurovision för hela slanten här också. Kram!
    frusna

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails