Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

söndag

Drömklänningen, PÅ REA!

Just nu önskar jag att mina konton innehöll lite mer pengar...
Drömklänningen finns på rea på Ajabajakids. Hmmm...jag måste invänta hur det går för auktionen som jag budar på...sedan måste jag ha lite is i magen. Det är mycket nu.
En sommar i antågande, mer inköp till badrummet. Pass att fixa till två barn, kolloresan, Williams Spanienresa, födelsedagar...

Nej, jag måste sitta på händerna och besinna mig!
Men man kan ju drömma, eller hur!


Idag har det bara rusat på!
Släktkalas...trevligt att träffa Kents barn och barnbarn. Kallt var det, sol, blåst, mulet om vartannat.

Åkte hem efter en stund, packade upp väskor. Dukade och strax efter kom pappsen med kebab till hela familjen, precis vad en sliten flerbarnsmorsa behöver! Precis!

Önskar att barnen ville somna snart, jag vill se på den nya Wallanderfilmen som kom i brevlådan i veckan!
Ha det gott!
Kramis

1 kommentar:

  1. Ja den klänningen hade då jag inte sakt nej till skitsnygg.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails