Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

torsdag

Wish me luck!

God morgon :)
Ber om ursäkt för bilderna, P-O lånade kameran för att fotografera sina hostor igår och nu är inställningarna helkajko...jag måste försöka läsa på om den så att jag kan justera tillbaka...
Jag är lite lätt stressad...vi är lite sena och har en hel del sysslor kvar. Varannan torsdag lämnar vi barnen tillsammans, det är mysigt! Idag skall vagnen med för jag tar bilen direkt till Smultrongården efter jobbet. Vi skall ha med återvinning och min packning också. Mycket att tänka på är det!

Jag var så himla trött i morse, fick snooza flera gånger och verkligen uppbåda alla mina krafter för att orka träna. Snart dags för en träningsfri dag känner jag. Nu är jag verkligen less på den där maskinen! Å andra sidan är det trevligt att unna sig massor av god mat. Livet är bra mycket enklare när jag inte behöver slösa energi på att tänka på mat (vad jag får och inte får äta). Därför får det vara värt att träna de där passen! Jag är ju så förbaskat hetsig i allt och behöver lära mig att ha tålamod, att vara uthållig helt enkelt!

Dagens outfit:
Nymph nosleeve dress i multi (storlek 0)
Blues skirt (storlek 0)
Leggings från Gina Tricot
Träskor från Calou
Ha en bra dag och tack för alla lyckönskningar!!!
Kramis

1 kommentar:

  1. Lycka till idag! jag är övertygad om att det kommer bli en fin dag för dig!

    Tack för tipset om vita strumpbyxor till medaljongtunikan i frotte till min dotter. Hon var bedårande söt igår i detta!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails