Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

torsdag

Var är mina Hunter?

God morgon :)
Då var det sista dagen på arbetsveckan för min del!
Yrkesträff, förskoleklass, planering, rastvärd, lunch, rast, tecken som stöd, ledningsgruppstid och till sist fritids.

Hämta barn och få i dem något i magen.
Tillbaka till jobbet för föräldramöte *nervös*
Det brukar gå jättebra men jag är alltid nervös! Speciellt första gången man träffar en helt ny grupp människor. Men mest nervös är jag nog ändå inför de som jag känner sedan innan och har en annan bild av mig än den professionella. Knepig känsla, men jag är ändå väldigt glad över att få ha bekantas barn i min förskoleklass. Först var det Jossans äldsta, sedan Marias äldsta och nu blir det Åsas!

Direkt efter mötet skall jag veckohandla, dessutom in på Bolaget och på Apoteket!
Sedan skall jag hem och göra matsäck till imorgon!
Tror ni jag stupar i säng?

Igår kväll hann P-O och jag faktiskt med lite kvalitativ vuxentid! Lovisa sprang vårruset så hon kom inte hem förrän sent. Vi tittade lite på tv och jag somnade före Li och Luca...Tur att P-O är kvällspigg!

Morgonen har inneburit överföringar och betalning av räkningar. Barnbidraget kom ju in på kontot idag! Tränade och har nu gjort mig i ordning! Bara Li kvar som sover *sötis*.

Jag är lite bekymrad för mina Hunter som inte kommit än :o. I måndags fick jag mail att de var skickade...Är det någon som har erfarenhet av Majaochtuvalisa? Jag skall ringa idag om jag inte får dem och kolla om jag kan spåra paketet!

Dagens outfit:
Nymph nosleeve dress i multi (storlek 0)
Baslinne från Gina Tricot
Cotton twill shape skirt i dark blue (storlek 1)
Träskor från Calou (Knyta)


Ha en bra dag!!!!
Helénakramar

2 kommentarer:

  1. Eva Solid: Jag har mailat Smultrongården och bett dem kolla din beställning! Lycka Till!

    SvaraRadera
  2. Hej och tack! från Eva S.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails