Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

lördag

"Utmärkt"

Hmmm, jag hade hört ryktas om SOOOOOL idag.
Var är den?
Hos Dig där Du bor?
Det hade varit trevligt att få se lite av den varan idag, känns som att jag kan det här med regn nu och blåst och kyla! Om knappt fyra veckor är det skolavslutning och jag vill stå i min Livingloving dress, inte i dunjacka och moonboots, helst!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Kvällen igår var trivsam, barnen lite upp och ner men det gjorde inget. Jag var i en rätt härlig fredagsmood, lite vin och man tycker att allt är såå enkelt och såå roligt :)T o m tvätt, disk och lite dammsugning mellan varven är okej, lite dator, lite bus med barnen, lite servande.

P-O var ute med sina älsklingar i trädgården, gräsänka har verkligen fått en helt annan innebörd hos mig sedan jag gifte mig med P-O. Det var säkert en fru till en trädgårdsmästare som uppfann uttrycket, vad tror du?
Varje vår/sommar förlorar jag min man till gräsmattan och hostorna. Jag har vant mig nu, jag är inte ens bitter längre ;)...Jag blir bara lite arg ibland och då ryar jag att "nu får du faktiskt komma in och hjälpa till lite här"

Tittade på Så skall det låta med Lovisa och Luca, tvillingarna hade då somnat.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Morgonen har varit rätt lugn och skön. Jag gjorde ett nytt träningstest som fungerade idag även om jag svor en del åt pulsmätaren som far åt alla håll, men till slut så gick jag i mål med resultatet "Utmärkt". Inte dåligt med tanke på att jag för fem månader sedan var helt otränad. Liten morot nu kanske!

Vi har inga planer idag, än....

Dagens outfit:
Suiteheart minidress i rouge (stolrek 1)
Blues skirt (storlek 0)
Träskor från Calou (Knyta)
Armband från Humanity

Ha en skön lördag!!!
Helénakramar

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Regnet bara öser ner där jag bor men det skiter jag i! Jag har tagit på mig en sommarklänning och marinerat kött. Tänker ta på mig gummistövlar och regnjacka för att sedan dra igång grillen! Är så trött på det här kalla och regniga så jag får väl låtsas att det är bästa vårvädret ute!

    Ha en skön lördag!
    /Fiona

    SvaraRadera
  2. Åhh så vacker du är i denna röda färg!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails