Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

fredag

Grillbuffé!

God kväll ute i stugorna...~
Inte brukar jag blogga så här sent inte men jag väntar på en fullmatad tvättmaskin och jag skulle gärna vilja få in kläderna i tumlaren innan jag knockar kudden.
Har haft en fullmatad dag vill jag lova!
Först ett produktivt möte på förmiddagen (som jag inte ens orkat fokusera på under veckan, nervositeten kom i morse med magknip som följd).

Lunch och sedan min egen rast. Pratade med Eva om gårdagen och vi konstaterade att "det här måste vi göra om!". Spännande! Hittade några bilder i hennes blogg och har blivit lovad mer bilder från modevisningen nerbrända på en skiva...


Repris från bloggen i morse...Tycker verkligen om halsbandet, måste kolla upp märke och pris på det!

Bilder lånade från Smultrongårdens blogg.....
Ombyte pågår....Det gäller att ha tungan rätt i mun Eva! :)
Inne i vardagsrummet där vi höll till....jag tar precis av mig Kettle coat för att visa Prairie dress...(längst bort i bild).
I framkant har vi Hanna i fina Magnolia...Malin i kläder från..? och Eva i Cream!

Ljuvliga kakor (inte såå snälla mot figuren, men ack så goda!)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jobbade vidare och hämtade hem de stora barnen, hem och de fick byta om snabbt som ögat, vidare till förskolan för att hämta de små och sedan hämta upp P-O på vägen!

Väl hos pappa bjöds vi på massor av gott, en buffé av grillat (entrecote, grillspett, tomater, halloumi, kassler, quorn). Till det kalla såser, sallad, nybakt bröd, rostad potatis. Yummie! Och ett gott vitt vin!
William och Tilde åt som om de aldrig sett mat förut...de små åt sådär...desto mer slank det ner av ostbågar och godis *konstigt* ;)

Vi fikade och tittade på Så skall det låta....slutet av Talang också och mumsade på godis!

Åkte hem halv tio, alla fem somnade i bilen och jag med...Det gick väldigt smidigt att bära in alla, P-O hämtade en och en medan jag klädde av dem skor, ytterkläder och byxor. De stora gick ner självmant. Jag packade upp, hängde en tvätt och satte på en maskin med jackor och fleecetröjor från förskolan... Det är den jag väntar på nu!

Känner mig NÅGOT trött och säger God natt till er alla!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails