Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

måndag

Tillbehör!

Hmmm, lite shopping så här på måndagskvällen!
Ett plagg som jag egentligen hade bestämt mig för från scratch. När jag såg all pre-spring kläder första gången och de hade denna som underplagg. Tyckte färgen var såå läcker!

Sedan kom det massor av andra plagg emellan. Men den här har funnits i mina tankar om än i olika modeller...
Tänker mig den till Chrysalis wrap...under Suiteheart minidress, bara som den är med jeansjacka..., under 4 continent...
Plötsligt känns min samling mer "komplett" :). Ett tillbehör till de plagg jag redan har!

Hoppas nu den dimper ner i brevlådan, men min erfarenhet av ajabaja är att deras lagersaldo stämmer!
Är precis hemkommen från en trevlig sommarfest. Barnen glada och nöjda, men William mådde inget vidare. Det visade sig när vi kom hem att han hade lite feber. Får se hur det artar sig...Imorgon skall vi fixa pass till William och Tilde. I värsta fall får han vara hemma och så hämtar jag honom när det är dags.

Nu väntar lite tvätt...barnen ser film, de är borstade och klara!
God kväll!

2 kommentarer:

  1. Mmmm...har den också och gillar den mycket! Den är så fin!Den kommer att passa så bra till alla dina andra fina mollysar;)

    Kram
    Adela

    SvaraRadera
  2. Så härligt att du tror att deras saldo stämmer, jag klickade där igår och funderade just idag om det!
    Kvällshälsningar//Bittan

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails