Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

fredag

Klick klick :)

Nu har jag klickat hem dessa, efter att ha grunnat på dem i en vecka...
När man fortfarande känner att "åh vad jag vill ha dem", då är det verkligen läge tycker jag!
I det här vädret känns inte gummistövlar helt fel heller, nästan det enda jag kan motivera mig att köpa....

Tur att jag har en så gullig man som håvar upp plånboken :)
Vad skall du ha pengarna till?
Gummistövlar!
Men du har väl ett par?
Jo, på jobbet, men inte hemma!

Att jämföra med:
Träskor...?
Behöver du verkligen det?
Ja, jag har bara 8 par....;)




Tjingeling!
Helénakramar

4 kommentarer:

  1. Åh vill också ha! Varifrån beställde du dem? /Katarina

    SvaraRadera
  2. Här ifrån: http://www.majaochtuvalisa.se/
    Lycka till!

    SvaraRadera
  3. Bra köp!!! De vita är helt underbara, skulle gärna vilja ha, men...
    Jag får nöja mig med mina älskade rosa. :)

    SvaraRadera
  4. De är jättefina! Blir förstås perfekta till dina Odd molly. Kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails