Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

måndag

Vad är det frågan om?

Hur är det möjligt? Det är mitten av maj och det är ta mig 17 snorkallt ute!
 Vi gick en promenad med barnen idag, jag trodde jag skulle frysa ihjäl på kuppen.
Det kan väl ändå inte vara meningen att man skall ha dunjacka och moonboots i maj?
Va´?
Växthuseffekten my ass, det är ju istid vi går mot!
Jag vill känna solen på magen, jag vill sitta i skuggan med en kall cider.
Jag vill åka hem till andra och grilla!
Jag vill åka till en badstrand med ungarna.
Jag vill äta mjukglass!
Jag vill gå klädd i denna:
Det blev inget samtal för William idag, det blir på onsdag istället!
Imorgon är det APT, hinner lagom hämta hem alla kidsen för att sedan gå tillbaka till jobbet...
Det är mycket som ligger framför mig nu...besök på förskolor, föräldramöten (i min verksamhet och ett för Tilde), utvecklingssamtal, arbete med kvalitetsredovisning på kvällstid, handledning...Men också lite mer roliga saker av privat karaktär som skolresa till Eskilstuna med Tilde, sommarfest på förskolan, släktkalas och lite annat...
Maj är en fullspäckad månad, alla kategorier!

Nu skall jag myyyysa med barnen!
*kram*

3 kommentarer:

  1. Hej! Jag skulle gärna vilja ha lite tips om vad man kan använda under Livingloving dress. Har klickat hem en röd från Country Dreams, ser verkligen fram emot att få använda den men som vädret är får man nog vänta en stund till :) Ha en skön kväll / Maria

    SvaraRadera
  2. Jag har en vit tubtopp under, men ett vanligt baslinne fungerar bra med!!!

    SvaraRadera
  3. Håller med dig! V A R är våren och värmen?
    Längtar också efter att få trippa runt i små klänningar;)

    Kram
    Adela

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails