Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

måndag

Tröttis...

God kväll :)

Kikar in en lite snabbis, känner mig rätt trött i bollen och i kroppen. Skulle helst av allt vilja krypa ner i sängen med en stoor påse godis och en bra film...men men.
Nu är det tvätt, disk, nattning som gäller!

Dagen har gått för runt!
Hämtat pass. Varit på möte på annan skola. Tagit emot samtliga nya sexåringar. Ratsvärd i solen. Lunch. Egen rast och så låååångt pass med ledningsgruppen.

Hem och röja. P-O mös med Luca så det var okej att ta rätt på disk och tvätt, sopor och uppackning. Tyvärr missade P-O att ta med kassen med kläder hem från förskolan, suck.
När jag var klar med tråksysslorna gjorde jag en sallad till mig med massor av gojs i!

Vi har precis fikat i solen *nice*.

Hoppas på fina silverpjuck imorgon :)
Nu väntar hemmajobb!
Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails