Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

torsdag

Det gäller att hålla utkik!



God kväll :)
Det börjar reas lite smått nu, eller hur!
Countrydreams, milk&honey (kampanj i kväll med 20 % rabatt fram till 23:00, uppge koden MAX). Ajabaja med sina 25 % på klänningar och kjolar.
Något som jag verkligen skulle vilja lägga mina vantar på är denna underbara klänning! Men bara om den kommer med lite trevlig rabatt!
Det gäller med andra ord att hålla ögon och öron öppna nu!
Vad jag har förstått så dimper de första höstplaggen ner i slutet av juli...så jag kan tänka mig att de stora reorna dra igång då....



Dagen har varit lugn och skön! Trevligt på jobbet! Lite andningspauser faktiskt! Sol på nästippen :).
Hämtade William och Tilde på min rast för Tilde skulle följa med Emma till ridskolan klockan fyra.

Det var skönt att sluta fyra, inte hämta de stora och inte veckohandla!

Kom hem och vår granne höll på att inspektera en vattenläcka som de fått via taket, den har "spridit" sig lite grann till oss och vi behöver byta nåra plankor ovanför takfoten. Inget större ingrepp så Christer fixar vårt samtidigt *tack*.

Jag gjorde toast till La Familia! Rörigt var det och barnen krånglade. Till slut hade alla fått i sig maten i alla fall! På med en disk och igång med en tvätt. Träna, duscha, trösta ledset barn.
Fika, ta emot Tilde, skicka in henne i duschen (hennes pappa är superallergisk), hänga tvätt, förbereda morgondagen, sätta på ny maskin.

Det rullar på helt enkelt! 
I kväll skall jag göra ett nytt försök att se Eurovision!
Kramis


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails