Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

torsdag

Det måste vara meningen!

Så damp de ner då, gummistövlarna med stort G.
Hämtade ut dem när jag handlade och sedan fullkomligt öppnade sig himlen! Det har åskat och regnat kopiöst här i några timmar nu.
Jag fick inviga stövlarna när jag skulle köra tillbaka bilen.
De är bara sååå fina! Och håller tätt gör de med ;)
Det måste vara meningen att jag skulle ha ett par sådana finingar i min garderob!

Jag är äntligen hemma efter en lååång dag!
Åkte till Eurostop på lunchen, köpte vin och medicin till Luca. Vilken tur säger jag (man känner väl det på sig...). men dels så bajsade han när vi kom hem från förskolan (och vet ni, det verkar som salvan fungerar,
P-O säger att han varken kliat eller varit ledsen på hela kvällen!) och dels var det så att jag inte kom ifrån föräldramötet förrän åtta. Apoteket stängde den tiden, som sagt, det var meningen att jag skulle fixa med ärenden på lunchen!

Kom hem till vakna barn och så föstås massor av mat att packa upp, en diskmaskin att plocka ur...
Nu är jag aptrött, men jag skall hänga en tvätt innan jag knockar kudden.
Imorgon är det fredag och jag är leeeedig *wieeee*
God natt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails